laupäev, 30. november 2013

Davidi juuksur*

Mulle meeldib bussiga sõita.

Kas see kõlas nüüd kohatult? Mulle meeldib bussiaknast välja kiigata. Olin küll unustanud, kui pikad on bussisõidud Hispaanias, kus vahemaad on... lihtsalt ON. Kuna ventilatsioon toimus laitmatult ja teeääri palistasid armsad mäemuhud, siis tühja sellest teekonna pikkusest. Bussijuht karjus igas peatuses "Fuera!" (välja!), misjärel kõik reisijad vaatasid segadusse sattunult ümbrust, et selgeks teha kas see "välja" oli lõpuks neile mõeldud või mitte. Oh, ja need pooletunnised kohvipausid, mida Eestis kunagi pole - olin ka selle bussisõidu võlu ära unustanud. Kõik kupatakse kuskil kiirtee äärses kohvikus bussist välja ja juht läheb naudib kohvi ja suitsu. Kiiret pole kuhugi...
Tualetis (kohvikus) oli huvitav maksesüsteem: koristaja istus laua taga ja kõik võisid anda tasu vastavalt oma südametunnistusele. Võisid ka andmata jätta, aga tundus hoopis, et andsid rohkem kui tavaliselt ja sundkorras.

Almerías mulle meeldis.

Miks?

See on nüüd küll kohatu küsimus. Võiksin öelda, et seal oli nii hea majutus (sh vannitoal olid kollased seinad ja rand oli Kalevipoja kiviviske kaugusel), aga see ei oleks aus vastus. Tegelikult olin ma juba varem ära otsustanud, et Amería mulle meeldib, aga pärast seada, kui ma olin Vahemeres ujumas käinud ja linnas uudistanud, tundus see mulle paigana, kuhu võib veel ja veel tulla. Suvel on seal muidugi vaikne, aga kevadel või sügisel... siis oleks just sobiv ilm matkama minekuks (see jäigi mul seekord tegemata, sest eestlasena ei kujutanud ma ette, et ilm võib ka nii palav olla!).


Need asjad, mis öös on, on tegelikult kassid, kes mängivad rannakaljudel omavahel (kasse peate ette kujutama, sest nemad pildile ei jäänud. Piisab teile kaljudest)


* Almerías olles jäi silma silt "peluquería Bisbal" (Bisbali juuksuriäri) ja kuna tuntud Hispaania laulja David Bisbal on sellest linnast pärit, siis võib loota, et just seal juuksuriäris keeratakse neid vallatuid lokke, mis Davidil on (temal küll loomulikud)ja võttes arvesse, et maailm on väike ja Almería veel väiksem, siis võis see juuksuriäri tõepoolest kuuluda Davidi vanematele, vanavanematele, onule või täditütrele.
David on Almeríast isegi laulnud:

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar