reede, 9. august 2013

Los milagros sí pasan

Kirjutasin eile ühele Hispaania bussifirmale, et teada saada, kas Vilanova i La Geltrú (sadamalinn Barcelona lähedal) ja Barcelona vahel sõidab öine buss, millega ma saaksin Chambao kontserdilt tagasi Barcelonasse. Te võite ette kujutada mu suurt üllatust, kui ma avastasin järgmisel hommikul oma postkastist vastuse ja lähemal uurimisel selgus, et vastamiseks kulus vaid mõni tund.

Väike vaheselgitus neile, kes ei saa aru, millise suure imega tegu on: Hispaania on maa, kus on küll olemas arvutid ja internet, aga enamasti neid infopäringute jaoks ei kasutata. Hispaanias helistatakse. Siiamaani on olnud veel nii, et inglise keeles kirjutatades saan ma 99% juhtudest vastuse hispaania keeles (1% ülejäänud juhtudest on vastajaks arvatavasti mittehispaanlane) või ma ei saa seda üldse. Tihti ei saa ma seda üldse, sest "mäh, mingi kiri ja veel inglise keeles!". Hispaania keeles kirjutades... noh, alguses on siesta, siis fiesta, siis ehk puente ja üleüldse on sellega aega mañana´ni ja "oeh, ootame parem, millal see tüdruk meile helistab". Tulemused on küll tublisti paremad kui inglise keeles kirjutades.

Kujutage siis ette mu suurt rõõmu: ainult mõni tund ja juba vastati. Lugesin kirja läbi. Lugesin veelkord läbi. Misasja? Sitges? Mis paganama Sitges? Ma tahan hoopis Vilanovast Barcelonasse saada :).
Nojah, vähemalt olid seletused Sitgesi puhul abiks ka Vilanova bussigraafiku leidmisel. Ja nüüd ma tean, et mañana asemel on võimalik kasutada ka lihtsat kopeeri-kleebi tehnikat.


*imesid juhtub

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar