reede, 29. juuni 2012

Detaile...

Unustasin oma hostelist kirjutada. Minu tuba on teisel korrusel ja aknast näeb sisehoovi. Seal saab istuda, õlut juua ja diskuteerida (eile õhtul läks vaidlus nii tuliseks, et sellepärast pidingi puhketuppa oma rüperaaliga ümber kolima, kus oli see neetud klaveriklimberdaja...)

Toas on lukustatavad kapid ja neli narivoodit. Mu broneeringus oli kirjas, et mind pannakse 10 voodiga ühistuppa, nii et ma ei kurda. Vähem on vahel parem. Kuna täpne ruum selgub alati saabumisel, siis administraator tavaliselt lihtsalt vaatab, kuhu tuppa veel üks reisiline mahub. Üki, kaki, kommi... ja sinu paneme tuppa number...

Hostel paikneb heas asukohas. Ausõna. Tihti n-ö hea asukohaga hostelid paiknevad kuskil pärapõrgus ja see "5 minuti kaugusel kesklinnas" eeldab, et sa liigud valguskiirusel, aga seekord ma (jälle) ei kurda. Kui ma hilisel õhtutunnil naasin, siis hakkas küll veidi kõhe, aga see tuli juba sellest, et majad on nii kõrged ja hakkas hämarduma.

Ah, jah. Kätterätti ei antud (ja mina keskendusin kodus kummikutele, hoopis käterätist oleks tulnud mõelda), aga ma kombineerin midagi :).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar