neljapäev, 28. juuni 2012

Kohal

Raporteerin: Jõudsin õnnelikult kohale. Lennujaamas oli mul küll mure, kust ma pagasi kätte saan, aga ma läksin kohvripildiga sildil näidatud suunas. Kuna sildi kõrval oli tekst "väljapääs Viini", siis põhimõtteliselt võis/võib selline silt tähendada ka, et kui linna lähete, siis võtke ikka oma kohvrid kaasa. Kui ma olin 5 minutit kõndinud, siis arvasingi, et see küll õige suund pole, aga igaks juhuks läksin edasi... ja mina ja kohver saime õnnelikult kokku.

Viini (rahvusvaheline) lennujaam on suur. Vabandust, see pole suur, see on hiiglaslik. Olles tavaliselt maandunud väikestes lennujaamades oli mulle harjumatu, et pagasilinte oli ca kaheksa ja lennujaama bussid väljusid seitsmest eri peatusest. Vähemalt oli bussipeatuste juures infotahvlikesed ja kõik oli (hästi) korraldatud.

Kui bussiga Westbahnhofi poole sõitsin, siis nägin parkides puhkavaid inimesi. Mõned lamasid isegi võrkkiiges!!! Küll see võib mõnus elu olla!

Nüüd hakkas üks poiss puhketoas klaverit klimberdama ja ilmselgelt peaks ta veel harjutama... kusagil mujal. Ajab mu mõttelõnga sassi. See eelnev kitarritinistaja oli üsna andekas. Kas ta klaveripiinajat asendada ei võiks?

(Hetk hiljem) Minu soove on kuulda võetud! 

Inimesed on soojad ja sõbralikud. Hostelisse jõudsin ka osalt tänu kahele noormehele (ma arvan, et mu kohver andis mu oletava sihtmärgi ära) .Mulle meeldib siin. Saksa keelt tahaksin ainult rohkem osata. Hosteli administraator mainis juba, et kuidas siis saksa keelt ei oska, kui sul selline perekonnanimi on :). Aga hea oli kuulda, et keegi hääldab mu nime õigesti. Ainult sõna "Viljandi" ta hääldada ei osanud.


Kõndisin õhtul tänaval. Need olid üsna tühjad, sest enamus inimesi istub külmkambris või vaatab jalgpalli. Hooned olid vanad aga kõrged. Kõrgemad kui Eestis. Tänavad olid pikitud täis kohvikuid. Ja kui Eestis on igasugused teistsugused asutused kuskil kõrvaltänaval või keldrikorrusel, siis austerlased ei häbene.
Palju on türgipärasusest. Ühel tänaval olidki ainult türgi ärid. Türklased vallutavad maailma.

Aga esmamuljed Viinist kokkuvõtlikult. Mulle Viin meeldib. Viinis on soe, tapvalt palav, aga sellest hoolimata meeldiks mulle siin elada.Ja vihmavarju poleks vaja...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar