neljapäev, 9. august 2012

Planeerida, planeerida, planeerida, jah!

Kas tahate näha, kuidas see õige üle-jala-planeerimine käib?

Astuge aga julgemalt lähemale! Teil on harukordne võimalus näha, kuidas hullumeelse mõistus töötab.
Minu viimane praktikapäev oli väga tore. Ainus probleem on selles, et mulle anti nii palju infomaterjali, et see teeb mere äärde mineku raskemaks. Füüsiliselt raskemaks. Praegu on õige hetk teha häält ja hüüda, et "mina tahan seda paksu raamatut" ja "palun mulle üks raamatukogu kott ja mõni märk". Võtke julgelt!

Istun hostelis oma narivoodis. Ülemisel koikul nagu tavaliselt. Arvutiga nagu tavaliselt. Asjad kipuvad põrandale kukkuma. Olgu, see hakkab ka juba tavaliseks muutuma. Päeval otsisin oma veepudelit taga. Õhtu leidsin selle naabri voodi alt. Las ta siis veereb seal ringi. Hetk tagasi kukkus mobiiltelefon kolksatusega põrandale. Sellele ronisin küll järele. Seda läheb veel vaja. Sellega saab transporti korraldada ja hiljem kuhugi helistada.

Minu mereäärde minek näeb praegu selline välja.
Homme jagatud transpordiga Portoroži. Enne pean linna teise otsa kõndima, aga säästmise nimel tuleb ohvreid tuua (kõige enne pean oma infomaterjalid kuhugi pressima. Valleraa!)
Kohale jõudes otsin vett. Portorožis ei pidanud midagi arhitektuuriliselt ja ajalooliselt huvitavat olema, aga seal on vähemalt rannad. Ma loodan ainult, et need tasulised pole.
Portorožist kõnnin ma Pirani, mis on oluline linn.

Nii... edasi läheb asi keeruliseks. Ma vaatasin endale majutuse kuskil väga müstilises kohas. Ma tean, et sinna saab Izolast, aga Izolasse ma enne laupäeva minna ei taha. Minu Ljubljana mentor Aleš mainis mulle jalgratta laenamist (olgu, tegelikult mainis ta, et jalgratas tuleks salaja laenata..khm..khm), aga võib-olla asjad kuidagi sujuvad.

Izolast saaksin minna laupäeva õhtul Koperisse ja siis tuleks midagi Maribori jaoks kombineerida.

Te muidugi mõistate, et ma räägin seda kõike teile juhuks, kui ma kaduma lähen... No vot, tule veel Ljubljanasse!

P.S Käisin kõige muu kõrvalt ka Tivoli pargis kõndimas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar