neljapäev, 2. august 2012

Vigade parandus

Olen teile vahepeal valetanud. Tegin seda täiesti tahtmatult.

1. Mariboris ikkagi niidetakse muru. Tegi kurvaks küll, sest nii ilusale ristikuväljale oleks võinud juba lehmad sööma lasta (need beežid jõujuurikad Pohorjest, kellel seal küngastel midagi eriti närida pole). Ühel päeval läksin parki ja sain aru, et midagi on valesti. Heinast oli saanud muru.

2. Minu köögikaaslane siiski vatrab nagu turunaine. Ta alustab kell kümme õhtul ja ketrab kella üheni öösel. Ma arvan, et tal on teistsugune sisemine kell kui minul.

Lisan veel kaks olulist infokildu.

1. Maribori ei tasu oma pensionipõlve veetma tulla. Miks? Ühel päeval peate te ikka poodi minema ja teel reguleeritud ülekäigurada kasutama. Kui mina jõuan alles poolele teele kui juba tuli punaseks läheb (ma kõnnin isegi keskmisest kiiremini), siis kui kaugele vana mina jõuaks?

2. Kas te teadsite, et Sloveenia riik on kanakujuline? Atlastes on Sloveenia alati olnud nii väikselt, et pigem on tegu laialivalgunud tindiga kui mingi kujuga, aga kui suuremalt vaadata... vat, siis on aru saada küll :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar