kolmapäev, 1. august 2012

Andestust...andestust

Miks on hea jagada korterit noormehega?

Peale selle, et ta ei vatra päevad (ja ööd) otsa ning tal kulub hommikul vannitoas suhteliselt vähe aega, on neid plusse veelgi.


Deeejan..Deejan! hüüdsin ma.
Dejan pistis pea oma toast välja ja leidis mu köögis toolil seismas ja laelambiga tõtt vaatamas.
Dejan, see ei tööta. Kas sa oskad sellega midagi peale hakata? osutasin ma näpuga lambile.
Ja Dejan tõi valguse tagasi maailma... või vähemalt kööki. Naksudega laelambiga saan hakkama, aga see kruvidega nõudis juba professionaalsemat kätt.
Dejan võttis vana pirni välja ja viskas prügikasti.
Kas siin lähedal on mõni pood veel lahti?küsis ta.
Raputasin pead. Mariboris pannakse poed kell seitse kinni (mõne (kaugelasuva) erandiga).

Dejan võttis siis oma toas ühel lambil pirni ära ja pani kööki (ta käis eile Batmani uut filmi vaatamas. Kohe näha, et mõjus). Loodetavasti tema toa eelmine elanik luges vähe.

Aga nüüd ma võin selle roosa käterätti suhtes silma kinni pigistada. Huvitav ainult, millal tema pruut läbi astub? (no olge nüüd! Tal oli kaks südametega tassi!!!!)

-----------------
Pidasin täna oma pikima vestluse sloveeni keeles. Oleks võinud pidamata jätta, sest tundub, et ma tõmban ligi väga veidraid inimesi. Mõni neist veidratest inimestest küsib nt mu kodust aadressi. Üks isa mul juba on olemas, rohkem pole vaja.
Kui öelda, et ma olen siin üksi, siis ei tähenda see, et ma olen kogu aeg üksi ja see, kui keegi on vallaline, ei tähenda veel, et ta on vaba.

Järgmisel korral vastan eesti keeles.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar