neljapäev, 5. juuli 2012

Buss see sõitis põrr-põrr-põrr...

...Šaso oli bussijuht...

Tänane praktikapäev algas juba kell pool seitse hommikul, sest tutvusin raamatukogubussi töökorraldusega. Raamatukogubuss on buss, mis on ümber ehitatud liikuvaks raamatukoguks. Eestis on selline olemas Tallinnas.
Alguses sõitsime mikrobussiga staapi, mis asus ühes haruraamatukogus. Kogu oli siiski tavaraamatukogust eraldi. Seal võtsid raamatukogunaised oma kompsud ja sõit läks lahti. Sloveenias võiks lõputult sõita, sest need mäed... Pagan! Need on igal pool ja kuigi lillat lehma pole ma veel näinud (lootus sureb viimasena), sõid tee ääres rohtu lontkõrvsed kitsed (ma vähemalt arvan, et need olid kitsed).

Suveperioodil raamatukogubuss tavaliselt puhkab. Põhjus selleks on lihtne: juba kell kümme on temperatuur bussis kõrge ja lisaks sellele on enamus lugejaid mere ääres puhkamas. See on bussi viimane töönädal ja täna külastasime ainult ühte kohta. Punusin Aleksandraga Milka (tavaline nimi siinkandis) juhendamisel lavendlisse paela ja praegu on terve vannituba lavendlilõhna täis.

Hiljem anti mulle (raamatukogus) informatsiooni välisüliõpilastele mõeldud üritustest ja ma küsisin ühiselamus paar asja üle. Nt selgus, et pesu pesemiseks on vaja anda oma telefoninumber (taaskord... taaskord see number, mida mul veel pole) ja siis administraator helistab pesumasina vabanedes. Mul soovitati lihtsalt kontrollimas käia.

Kui ma enda aadressi käisin küsimas, siis tegin pilti kontori seinal rippuvast koomikspildist. Kui te veel ei tea, milline on elu ühiselamus, siis näete, täpselt selline see ongi:


P.S Peaaegu unustasin mainida, et eile oli pealaval Suurbritannia-Sloveenia ühine tantsuprojekt ja tänavatantsu osa oli superlahe! Siis sain ka teada, et kell 11 öösel kastetakse pargis lilli ja müüakse (ikka veel) tänaval jäätist. Nojah, Viljandis lükkas meil kojamees lund kell kaks öösel :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar