kolmapäev, 4. juuli 2012

Siiski üliõpilane

Kuigi ma arvasin, et Maribori Ülikooli Erasmuse vahetusüliõpilaste soodustused mulle ei kehti, selgus täna, et nii see ei ole. Ma olen nende hoole all. Mentor Aleksandra rääkis ja oli asjalik, mina kuulasin-vaatasin, kuidas mulle lõunasoodustused tekitati, infovoldikuid jagati ja ülikooli logoga tass kingiti. Lõunasoodustused kahjuks perioodil 15.juuli-15. august ei kehti, aga... no teate, Eestis ei ole üldse midagi sellist! Programmis osalemiseks on mul vaja küll Sloveenia telefoninumbrit, aga Mirica lubas mulle ühe enda omadest anda. Siis saan esmaspäeval näha, mida tudengitele süüa pakutakse.

Kuna ma korra mainisin, et ma tahaksin endale Maribori raamatukogu lugejakaarti, siis täideti täna avaldus ära. Raamatuid ja filme anti ka kaasa (Sloveenia omi), nii et kahe suure kotiga ma lõuna ajal ühiselamu poole taarusin. Alustasin sloveeni muinasjuttudega ja mulle meeldivad. Hoopis teistsugused jutud kui Eesti omad. Ei tea, kas ma võiksin neid raamatublogis teistega jagada?

Lugejakaardi saan kätte alles 3 nädala pärast. Neid tellitakse jao kaupa ja seniajani on mul olemas üks paber, mille alusel raamatuid antakse. Raamatuid laenutatakse kolmeks nädalaks, pikendada saab kaks korda ja viivis hakkab jooksma neljandast päevast. Mul on viivisevabastus :).

Tervisekindlustuse jaoks tehti ID kaardi jaoks koopia ja kui veel mõelda sellele, et mulle kogu aeg jäätist ostetakse, siis tunnen ma ennast juba (liialt) kõrvust tõstetuna. Veidikene harjumatu, et inimesed nii soojad ja südamlikud on... Jäätis on kusjuures paganama hea, kahte erinevat maitset saab segada (pool ühte ja pool teist) ja kulub seda palavuses ikka palju. Ma elangi jäätisest. Selles palavuses pole muidu võimalik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar