esmaspäev, 2. juuli 2012

Kõnni aeglaselt... väga aeglaselt

Selles palavuses ellujäämiseks on oluline, et...
1)... nahk oleks piisavalt hele (nojah, miks keegi mulle seda varem ei maininud)
2)... liikuda tuleb titesammul, iga puu juures 5 minutit peatudes ja selle varju jahedust nautides.

Täna oli mu esimene praktikapäev. Sissejuhatus. Kuna suvel raamatukogudes (ja paljudes teistes asutustes) suurt midagi ei toimu, siis oli väike ringkäik raamatukogus (palju uusi nimesid!) ja istumine tuutoriga (Aleksandra) kohvikus. Maribori peakogu asub väga kitsastes tingimustes. Seoses kultuuripealinna staatusega lubati küll neile uut hoonet, aga teadagi... Tartu Linnaraamatukogu lugu teate? Raha põle, lihtsalt põle...

Siis jagati mulle informatsiooni erinevatest üritustest Mariboris ja... tatataa... Ma sain Lenti festivali passi.
Näete! (Voldikute peal, see sinine asi)
 See tähendab, et ma saan minna peaaegu kõigile üritustele. Osadel kontsertidel tuleb küll juurde maksta, aga ikkagi on odavam. Eriti tahaksin ma näha tänavateatrit, aga selline kuumus ei kutsu eriti. Lauljatest oli mulle tuttav ainult Macy Gray nimi, aga eks nii ongi huvitav. Ega ma Viru folgil olles ka poolte esinejate loominguga tuttav polnud.

Üürileping on sõlmitud. Homme kell 8 hommikul tuleb küll üks naine tuba üle vaatama (ma loodan, et ma ei unusta...koristamata), aga muidu jah... melu ja vaikelu. Ja kuigi siin ametlikult siestat pole, viin ma selle enda jaoks sisse.

Tõesti-tõesti, ma peaks nüüd varsti (st hiljem) minema ja Mariborist paar klõpsu tegema (kasvõi üle jala). Enne väikene uinak...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar