laupäev, 7. juuli 2012

Pese mu pesu

Eile sain lõpuks oma musta pesu ära pesta. Ma tean, mul endal on ka selle üle hea meel.
See on omakorda järjekordne tõestus sellest, et imesid juhtub, sest ma läksin pesemisjärjekorra kohta küsima just siis, kui üks üliõpilane oli 15 minutit tagasi lõpetanud. Küsija suu pihta ei lööda ja vahel lastakse järjekorras isegi ette.

Pesuruumis oli mul administraatoriga väga sisukas kõnelus.

Mina: Ja kuidas seda temperatuuri siin valitakse?
Tema: Eee... Ma arvan, et siin kuskil on mingi juhend isegi. (lappab ärapestud ja nätsutatud oli-kunagi-juhendit)

Siis avastame, et kui temperatuur valida, siis tuleb väiksele ekraanile selgitus inglise keeles.

Mina: Aga mida see nupp tähendab... (osutan ühele kolmest nupust)
Tema: See on "lühike".
Mina: Ja see tähendab, et...
Tema: Ausalt öeldes pole mul aimugi (vajutab nupule) Tundub, et see ei tee midagi.
 Mina: Kuidas see kuivati töötab? Ma pole kunagi seda kasutanud. Kuidas aega valitakse?
 Tema: Nojah, sellest ei tea ma ka midagi. Ma arvan, et sa võid erinevaid variante proovida.
Mina: Et siis kui ei õnnestu, siis lähen ostan lihtsalt uued riided?
Tema: Ma arvan, et kui sa maksimumaja paned, küll siis pesu ära kuivab.Ja kui ei õnnestu, siis...:)

Üks eestlane jõuab rohkem küsida kui üks sloveenlane vastata (nojah, see oli meesterahvas ka...)..

Kasutasin pesumasina töötamise ajal Drava ääres kuulamas Pankrti (esimesi kohalikke punk-rokk kollektiive), nägin väljakul lustakat orkestrit ja astusin korraks sisse jazzimajja. Tundus, et etteasteid jätkus igale tänavanurgale (kõik ei olnud kindlasti osa ametlikust Lenti programmist) ja rahvast oli palju. Eile oli ikkagi reede. Täna on Lenti viimane päev, aga siis olen ma linnast väljast tutvumas Mirica perekonnaga ja võib-olla õnnestub vee äärde pääseda.

Nautige nädalavahetust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar