pühapäev, 1. juuli 2012

Pildimeenutusi Viinist

Postitan vahelduseks paar pilti eelmistest päevadest. Ärge väga elevile ka minge, sest see on teada-tuntud tõsiasi, et Diana pilti teha ei viitsi. Tihti mõtlesin pikalt, kas peaks selle erilise momendi pildile püüdma, aga siis lõin käega. Palav oli ja tahtsin pargis lebotada. Seega on need ilusad pildid minu enda mällu salvestatud, aga teiega jagan fotoaparaadis leiduvat (st need üle-jala tehtud pildid). Klõps-klõps! (Pildile klõpsates näitab arvuti ehk ka originaalsuuruses)

 Kui te silmi kissitate, siis suudate juba ise välja lugeda, mis hoone pildil on ja tõepoolest, isegi täpne pildistamise aeg on teada. Westbahnhofis läksin lennujaamast bussiga tulles maha ja üleüldse oli see minu jaoks omamoodi päike, maailma (või vähemalt Viini) keskpunkt. Minu hostel oli seal lähedal. Tuli mööda Marianhilferstrasse´t minna, siis pöörata vasakule Palmgassele ja sealt minna mööda Robert-Hamerling-gasse´t kuni hostelini.

Hostelist on mul üks pilt ja sellegi puhul tundub mulle, et see on tehtud kogemata. Võib-olla ma lihtsalt kontrollisin, kas fotoaparaat töötab. Pilt ise on selline.

Minu üksiktuba ühikas on kusjuures sama suur kui neljane tuba hostelis ja siiski on see väga väike. Pole parata, osa kappe tuleb välja visata. Kui küsitakse, siis vaatan rumala näoga otsa ja vastan eesti keeles :).

Liigume edasi. Kõige rohkem pilte (st natukene rohkem kui tavaliselt) on mul Schönbrunni lossist. Tahtsin just kirjutada, et mul on isegi selle lossipildiga komme, aga olin oma järeldustes rutakas. Kommide peal on üks teine loss. Kommid on mõeldud esimesele külalisele (tegelen jätkuvalt ahvatlemisega).

Schönbrunni juures meeldis mulle väga(-väga-väga) Gloriette...
...ja seda suuresti sealt avaneva vaate pärast, mis võttis hingetuks. Pildile see eriti hästi ei mahtunud, ajus on täpsemalt.

Neptuuni purskkaev oli üsna omapärane. (Teine pilt on tehtud Maze labürindi juurest)



Mis mul veel on. Nii-nii...Püüdsin ühe kohaliku pargipildile. Eestis võiks linnas rohkem (avalikult) lugevaid inimesi olla.
Punkaritest ma pilti ei teinud ja sellest mehest koertega ka mitte (üks oli isegi selline koerasõber, et tal oli koera nägu kaelale tätoveeritud), aga ma tegin pilti Austria kudumi(s)graffitist. See oli pandud ehitustellingutele.

Ja siis muidugi see ilus sinine Doonau. Rohkete partidega, sest viinlased söövad saia ja juustu :).

 Doonau ääres jalutades oli peale sildade näha ka... tramdididaa... mäemuhke.
Kui ma nüüd selle kirikupildi ka lisan Mexicoplatz´ilt, siis ongi 99% olemasolevatest piltidest siin üleval. Need kaks-kolm las jäävad.

Nüüd olete teiegi veidi Viinis ringi patseerinud...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar